Tuesday 9 October 2007

See seletaks nii mõndagi...

<- tegemist on minu tänase lausega. See võib tekitada inimestes segadust ja paranoiat. Seda võib kasutada erinevates olukordades. Hea variant on inimesele järele sisisemine. On suur tõenäosus, et inimene muutub pärast seda häirituks ja kohmetuks. Ta hakkab juurdlema oma sõnade ja tegude üle. :) Ja kardab, et teda tõlgendatakse valesti.

Hästi peaksid toimima ka "Ma tean kõike!", "Kas sa arvad, et ma olen loll?!", "Selline sa siis oledki!". Mängud reaktsioonidega/reaktsioonidele on need kõige hullemad...

Tegelikult ei tohi selliseid asju kasutada.

1 comment:

Anonymous said...

nalja ei tohi ka teha. ja iroonia pidi mõjuma nagu keskmise sõrme näitamine, ütles alles hiljuti üks autoriteetne isik. ma ei teagi, mis ma endaga peale hakkan. mulle nii meeldivad õelad halvad naljad... peab vist heaks hakkama, muidu ühiskond ei aktsepteeri enam. õudus kuubis...