Wednesday 30 January 2008

Antikangelane

Väga raske on olla rõõmus, kui iga sinu samm põhjustab kellelegi kurbust, rikub tuju või ajab vihaseks. Köögis. Üritan võimatut. Teiste kiuste. Minu põhimõtted on vahel liigagi kindlad ja samas ebaloogilised. Ja, ja katteta lubadused tuleb ikka esimesena ära täita.

Istun ja tunnen ennast halvasti ja halvana. Kui mul ära flipib, siis lähen kell 6.30 ujuma... Mul on vaja teha sada asja üleeilseks. Ma olin juba hetkeks alla andmas, kuid siis mind dare-iti. Mulle öeldi, et ma ei saa hakkama ning, et ma ei lõpeta ei sellel ega järgmisel kevadel.

Loomulikult lõpetan! Ja kuidas veel! Suurelt! Oeh... praegu on küll väga masendav. Raske ja ängistav, kuid samas kuidagi pehme. Ma olen alati suutnud ennast lõpuks kokku võtta. Ilmselt saan ka see kord hakkama. Läbi sita tähtede poole!

No comments: