Saturday 26 January 2008

To whom it may concern

Kuulasin tänavused Eesti eurolaulud ära (etv.ee). Tase on vist parem kui eelmisel aastal... Ma lihtsalt ei mäleta ühtegi teist lugu eelmisest aastast peale kriminaalsete partnerite (Evil G).

Kolm lugu kümnest meeldisid mulle piisavalt, et neid veel kuulata. Rolf üllatas :). Lahedad on nii kostüüm kui ka biit ja lugu. Loo algus on kuidagi väga, väga tuttav. Kaheksa takti mingist kuulsast loost? (Kuni refräänini on väga hea, edasi läheb ulgumiseks) One on One...

Taavi on väga hea. Parem kui ma arvasin. Ning ta laulab ka, mitte ei kriiska terve loo. Ja sõnad on toredad (eestikeelne tõlge on nii sellel kui ka teistel lugudel kuidagi väga kipakas). Question Man. Sõnad Karl-Martin Sinijärv, muusika Rein Rannap of course...

anywhere everyday
we are everywhere anyway
speakin' so secretly
we are overdue due to me
over space and time
can you hear my rhyme?

Mingil põhjusel meeldib mulle ka lugu lumest, lumememmest, lumehelvestest, valgest ja külmast kui lumi :). Iiris Vesik - Ice-cold Story. Rokkiv!

His empty eyes remind me
That's how I've always felt

Nendel kolmel on väga head algused. Ilmselt sellep nad mulle meeldivadki.

No comments: