Wednesday 23 January 2008

Marko Raat on ilus

Leidsin temast pildi. Aga ma ei tohi seda siia panna, sest tegemist on päris inimesega. Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida :)

Mind tabas soov lihtsalt ilusatest asjadest rääkida. Väidetavalt on õues lumi. Ma ei ole jõudnud veel aknast välja vaadata. Tegelikult olen ma peaaegu kaks nädalat toas olnud. Poes olen küll käinud, kuid ainult siis, kui pime on.

Ilusaid asju on tegelikult nii palju. Mul ei ole viimasel ajal nende jaoks lihtsalt aega olnud. Mulle meeldivad ilusad kaadrid. Nad võivad olla mööduvad hetked või siis salvestatud. Mulle meeldivad tärkamised. Väikesed rohelised idud, mis ajavad ennast kevadisest mullast. Üritan kevadet lähemale tuua, kuid mingil põhjusel ei taha mu tomatid idaneda. Seetõttu piirdun idudest salatiga.

Väikesed loomad on ka armsad. Ma olen nõus võtma endale kiisu ja kutsu ja hobuse ja nirgi ja kameeleoni ja roti ja tuhkru ja kindlasti midagi veel. Kuid mitte hetkel. Ma elan liiga kõrgel. Taimedega on lihtsam. Nad ei vaidle vastu ja nende surm ei pruugi olla nii statement-lik. Vahel jääb paar lehekest alles, mis võtavad juure alla...

Kunagi kui ma suureks kasvan, siis ma tahan, et mul oleks mingi loom ja, et mul oleks aknaga vannituba, kus ma saaksin troopilisi taimi kasvatada. Ma tahaksin raamatukogu ja veinikeldrit ja suurt kirjutuslauda kaminaga kabinetis. Ma olen ilmselgelt liiga palju filme vaadanud...

1 comment:

Bibitum said...

Ja tegelikult on kõik vaid - tule ja armasta, tule ja armasta mind, kuid ära ole see, kes sa oled, vaid ole ilus...