Tuesday 29 January 2008

Yeah! Yeah! Yeahs

Vaatasin just lolcat-id lõpuni. 195 lk-d. Ma kardan, et lähiajal jagan teiega oma lemmikuid :). Ilmekas vestlus M-ga (tsenseeritud)

M says:: ma tahan sellest tänasest eksamist läbi saada.
M says:
selline jõleeksam, kus on valikvastused, aga sa ei saa aru, mida küsitakse ja ei saa ka valikutest aru
M says:
võõrsõnad ja nõme sõnastus ja võimalikult keeruline
I say:
LOL
M says:
sotsiosemmmmm
M says: materjalid olid enam-vähem, aga see eksam, jah, on legendaarne
I say:
K ütles "ou kuul, seda võiks võtta kyll"
Moon says:
võtku, võtku, õppejõud on, kuidas seda öeldagi, omapärane
I say:
kak ?
I say:
kes?
M says:
anti randviir
I say:
haa
M says:
selline pahur mees huumoriga, millest sa alles siis mõikad, et see huumor on, kui sa teda enam niiväga ei vihka
I say:
ta on siis kindlasti mitte randviir
I say:
joon 2004 aasta argentiina shiraz'd pudelist
M says:
ja kuidas on?
I say:
hea, kuid teravate äärtega
M says:
pudel või vein?
I say:
pudel on teravate servadega
I say:
ja vahepeal käin ma köögis lusikaga kookosevõiet söömas
I say:
kookosekreem?
I say: midagi, midagi
I say: mulle öeldi, et tinapaber annab veinile solgi maitse
I say: ja nüüd seda enam pole
I say: ja teravus kadus
M says:
ma sain just teada, et ma pean küll tulema ja selle fucking eksami veelkord tegema

No comments: