Tuesday 15 January 2008

Kell on 1.11

Me, me, me. On päevi (ja öid), kus ma olen endast vaimustuses ning leian, et kõik tegelevad pidevalt minuga. Nad otsivad, kirjutavad ja loevad mind. Selleks, et selles veenduda, "pean" ma jaburalt tihti oma KASTE ja LEHTI külastama. Ja täiendama.

Võib-olla ma lihtsalt tahan sellega suurendada võimalust saavutada kontakte siis, kui mul neid pole. Võib-olla mul on tõesti midagi öelda või kontrollida. Võib-olla mul on lihtsalt keskendumisega raskusi ja ma olen kärsitu :).

Aga ikkagi. I got good stuff. Kvaliteetne kräpp. Tulge kallid sõbrad! Ma tahan teiega ennast jagada :). No ja kirjutage ka ikka. Sest mu monoloog on muutunud juba liiga pikaks.

1 comment:

Anonymous said...

tsau, ma ju vahepeal kommenteerin! hääletasin ka nii. üldiselt mida paremad on su sissekanded, seda rohkem ma ka kommenteerin. mingi poleemiline teema peab olema, kus ma tunnen tungivat vajadust vastu vaielda/argumenteerida/kommenteerida.