Sunday 27 January 2008

Panin punkti ja saatsin ära

Kaks nädalat ja kaks esseed. See on väga, väga halb tulemus. Samas... ma jäin lõpuks ise nendega rahule ja sain targemaks. Hinne on ilmselt ABCDEFUCK... Lõpptulemuseks 38 128 tähemärki ehk 5191 sõna.

Nüüd siis järgmised vallutused ja aega selleks kõigeks umbes nädal. Aga ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head. Päriselt ka!

Ma suutsin olla juba kõigi peale vihane ja ennast vihata, sest ma tundsin ennast nii üksikuna. Keegi ei saanud ega osanud mind aidata. Ma ei oska ennast aidata lasta ja ilmselt ei taha ka, sest see tähendaks oma nõrkuse (loe: saamatuse) näitamist ja kontrolli kaotamist olukorra üle.

Soovid, ideed ja illusioonid on alles. Midagi ei ole veel katki. Kõik on võimalik. Ja nagu ETV kodulehe bänner ütleb: "uus aasta tuleb ilusam".

No comments: