Wednesday 29 August 2007

Kaleidoskoop peabki kirju olema

Kui ma hommikul üles ärkasin oli kell 6.18 ja väljas oli ainult 9 kraadi sooja. Ma sõin hapukurki ja šokolaadi, kuid mitte korraga. Ning kuna ma ei viitsinud rongiga varakult tööle kihutada vaatasin hoopis Willy Wonka seiklusi šokolaadivabrikus. Poole pealt jäin magama.

Kui ma lõpuks tööle jõudsin avastasin, et minu PC on koomas, lööb ette imelikke erroreid ja sinist lehte (sinine leht tähendab haigust, onju?). Safe Mode. 16 värvi. No internet, no Outlook. Lõpuks olukord lahenes.

Oma igahommikuse netiringi jõudsin tegelikult juba kodus ära teha. Mulle öeldi, et ma olen haige netisõltlane. Mina ütlesin, et Hiinas raius üks naine mehel selle tõttu käe maha. Alguses ta ei taibanudki, et kätt pole. Ta lihtsalt ei saanud enam hiirt liigutada. Siis tuli sitaks verd...

Ja ma ei kaotanudki oma prille ära. Need jäid lihtsalt Haapsallu. Vedas. Ma olen õnnelik, et inimesed on nii ilusad ja head...

No comments: