Tuesday 7 August 2007

Koledad asjad minu peas

  • Vanainimesed lõhnavad suvel nagu petersell ja koirohi
  • Paksud lapsed on vahel sama hirmsad kui klounid
  • Eestis peaks saama asju ajada vaid eesti ja inglise keeles
  • Lapsed võiksid hinnata lapsepõlve, mitte nägema välja nagu lõbutüdrukud ja kupeldajad. Ma saan varsti 22 (fuck, või oli see 23?) ja mul pole kordagi akrüülküüsi ja juuksepikendusi olnud.
  • Kuidas müüa raamatuid? Seksikusega loomulikult. Cosmo-"Haara kätte mõni meie soovitatud teos ja sa muutud hetkega veelgi rohkem vastupandamatuks!" (See on nii vale, nii vale, nii vale)
  • Amy Winehouse oksendas lavale. Lisaks sülitas ta publiku peale. Õigesti tegi. Inimesed, kes lähevad kontserdile on enamasti lollid ja nad ei tea ise ka miks nad sinna läksid.
  • Võilillede põletamine on erutav kogemus. Selleks, et seda õigesti teha tuleb otsida kuivanud võililli (need läbikumavad vihmavarjudest pallid), mitte kollaseid, need ei põle nii hästi Õige eksemplar süttib hetkega ja põleb ära.
  • Ma olen müünud lastele tikke ja teeksin seda uuesti
  • Ma ei paku peaaegu kunagi bussis istet, sest neil isegi veab, et nad jala ei pea käima ning mul pole mingit alust neid austada
  • Ma mõtlen võimalusel vasakule.

No comments: