Thursday 9 August 2007

Mu hallollus kolletab. APPI !

Ma ei saa aru millest tuleneb see, et mul on ülihea mälu rumaluste asjus. Mulle jäävad meelde kollased uudised, kurioossumid ja lollused ja mingid muud imelikud asjad. Hirmus on see, et ma oskan seltskonnas nendes asjades kaasa rääkida ja mul on alati uuem informatsioon. See võib olla seotud sellega, et suurema osa oma ajast ma tarbin meediat. Eesti media on kollane. Peale mind tulgu või veeuputus ehk välismaa väljaannetest ma uusi ujutusi, Iraagi sõda ja varastatud inimesi eriti ei loe. Ma loen kõike (vasturääkivused). Ma olen tipptarbija.

Ja ma ei saa aru, miks ma kõike korjan. Mul on Tallinna kodus suur hunni karvapalle. Need on tehtud tuttavate, sõprade, sugulaste ja loomade juustest-karvadest. Mõnel on nimed ka all. Ühel on SIBUL. See on üks suuremaid. Kui midagi juhtub saab tulla minu juurde ja lasta ennast kloonida. Kuigi juustest pidi olema keeruline DNA-d kätte saada kui need kaua seisavad...

Lisaks kogun surnud loomade tykke. Nt kolpasid, lõualuid, hambaid. Linnupesasid (ainult katkiseid - sealt saab laheda materjali mingi projekti jaoks, selline ökotekstiil tekib seda kokku pressides). Kive kogun ja klaasikilde kui nad on ilusad ja naelu ja tänavalt leitud mängukaarte.

No comments: