Tuesday 28 August 2007

Le roi est mort, vive le roi!

Ühistransport on väga vaimukas nähtus. Ilma selleta ei saaks inimese arugi kui hästi või halvasti neil on läinud. Mina isiklikult olen pärast bussiga sõitmist alati väga raputatud. Ja tahan käsi pesta. Mulle ei meeldi haisvad inimesed.

Lisaks ei meeldi mulle vanad inimesed, kes on liiga suured ja seega peavad ära mahtumiseks tulema mulle LIIGA lähedale. Räuskavad venelased, karjuvad lapsed. Mulle ei meeldi kui nad tahavad minuga rääkida. Mulle ei meeldi kui nad ei saa aru, et ma tahan maha minna.

Samas, tihti näeb ka tegelasi, kellel on mingi huvitav vidin küljes. Midagi, mida sa saad hakata tahtma. Kui klapid pähe panna, siis saab sellest muusikavideo. Aga eesmärgiks peab olema siiski kohale jõudmine. Huvitavad inimesed saavad sinu (vaimseks)omandiks ja sa võid neid hiljem oma kirjutistes (etc) kasutada. Autor on surnud, elagu autor!

No comments: