Friday 24 August 2007

Nii väike ja juba venelane

Ma tegin täna tööd ka. Päriselt. Sain veerand kolmeks valmis ja saadetud.

Kui ma lõpuks valmis sain ja linna tahtsin minna, suutsin joosta vale bussi peale ja sattuda kohta, kus ma varem polnud olnud.

Nägin (õiges)bussis harjaga vanaeite. Ta oli suutnud kõik oma juuksed pea keskele kokku kuhjata ja klambriga kinni panna. Kahju, et mu nn fotoaparaat kodus oli.

Teine seik juhtus samuti vanema naisega. Tegemist oli minu tänase heateoga (üle väga pika aja). Tartu kaubamaja juures istus üks tädike (eestlane!) ja hõikas, et tule mulle palun appi. Tal oli vaarikamaitseline mahlajäätis (Lipsi?) ja TA EI SAANUD PAKENDIT LAHTI. Ma siis tegin selle lahti ja tundsin ennast hea inimesena.

Oluline info!
  • Freddie Mercury päris nimi oli Farrokh Bulsara. George Micheali sünnitunnistusel on kirjas Yorgos Panayiotou.
  • Vaatasin Garnieri juuksevärvi reklaami, kus on see "Kodu keset linna" näitleja, kes on nüüd oranž munapea ja leidsin, et selle kohta käib väljend BAD AD.
  • Kui sul on vaja seletada, miks sa ei taha kuhugi minna, midagi teha, siis hea lause on: "Tunnen ennast nagu aiateivas keset basseini" (tsiteerin inimest, keda need, kes seda lugeda võivad teavad)
  • Minu tänane leiutis. Kui maja ei ole piisavalt kõrge, et olla pilvelõhkuja, siis võib ülemisele korrusele panna masina, mis hoiab stabiilselt auru/tossu/suitsu/vahtu ümber maja ülemise osa. Masin tekitab pilve, mida lõhkuda
  • Tahtsin KTF, sain WTF

No comments: