Thursday 23 August 2007

Milleks kurvastada ema

Ostsin eile mustikaid. 70 krooni kilo. Ostsin 350 g-d. Ma võtsin väikeseid, sest ma teadsin, et suured on kultuurmustikad väikese K-ga. Olin kuulnud, et suurte vooruseks on suurus ja see, et nad ei määri. Koos määrimisega kadus ka värv ja maitse. Korralikud mustikad ei ole seest valged !!! Ja kui ma koju läksin ja tahtsin oma EBAKULTUURSEID mustikaid süüa selgus, et ka nemad, ka nemad on mind petnud !!!

Avastasin täna üllatusega, et SLÕL-i online ei viitsi igale poole fotosid leida ja paneb joonistatud pilte. Nt artikli juures, kus on juttu kaklevatest naistest on pilt mingist emasest ninjast. Lisaks oli seal tore artikkel mässust, millest võttis osa ÜKS inimene.

Miljon põhjust kodus olla - STARMAN - hakkasin seda hommikul bussipeatuses lugema ja leidsin, et tegemist on infantiilse loop'iva jutukesega. Tegemist on mingi internetihaigega, kes vaatab blogisid, Delfit ja jagab msn-s infot selle kohta kellega Jaan käib ja kuna võrgusisesed kõned on tasuta võib lisaks sellele rääkida tunde ja tunde. Mulle oleks meeldinud, kui see jutuke oleks olnud natuke pikem ja tihedam. Paratamatult tuli HEAT meelde...(See, et minul muud elu pole, ei tähenda, et ma seda teiste juures aktsepteerin. Topeltstandardid, sest more is more :) )

Lõpetuseks- Naine pani mehe peenise põlema. link

No comments: