Friday 30 November 2007

august < november < september

Kui ma olen väsinud ja haige ja ummikus (nagu näiteks praegu), siis mul on kombeks tegeleda intensiivselt lollusetega, näiteks purustada rumalaid rekordeid. Milleski peab ka siis hea olema, kui sa ei taha teha kasulikke asju. Praegune eesmärk oli teha novembris üle 44 postituse, et see kuu, mis tänasega lõppeb, oleks TEISEL kohal (kvanitatiivselt). Ilmselt see mul ka õnnestus :)

Ma tean, et seda blogi loeb ka üks selline inimene, kes võib reageerida sõnale 'haige'. Seletuseks- Rhino-viirus sai mu kätte ja teeb nii, et ma köhin, nohun ja valutan kurku. Aga kuna mulle meeldib magusaid siirupeid juua, siis see läheb ilmselt varsti mööda ja ma saan oma järgmise nädala suurepäraseks muuta.

Mul on palju ideid, mida ma lähiajal ka teostada tahan. Üks neist on kudumite kollektsioon, mille teostuse proovin vanaemalt välja pressida. Ja, ja, ja te veel kuulete minust :)

Ja üldse, mulle meeldib lugeda lühikesi postitusi, sest need on üldjuhul paremini haaratavad ja ei teki tekstimassiivi sisse uppumise tunnet, mis tihti tähendab seda, et inimene ei viitsi kirjatükki lõpuni lugeda, kuna see on ahistavalt tihe (kuigi sisu võib olla tühi)

P.Y.T

No comments: