Thursday 1 November 2007

LOLLER

The Link :) :) :) Ja ärge jumala pärast Google otsingusse 'google' kirjutage, sest siis jookseb internet kokku ja lakkab olemast. I dare you...

Jah, ma vaatasin läbi kõik huvitava nimega blogid blog.tr-s. Kokku oli neid umbes 2731... Ja see on alles algus. E-footprint peab saama suuremaks kui ökoloogiline.

Mul on hetkel rohkem tab-e lahti kui kunagi varem. Ma arvan... Oma varasema arvutiga oli raske üle kolme korraga avada.

Sellest saabki varsti mitmeks kuuks minu elu. Ja loomulikult ma jälgin teid ;). Ei saanud arugi? No, tänu sellele ma olengi ekspert, ninja. Ja mul on sitaks invis potte.

(Ja kui keegi aru ei saanud, siis mulle lihtsalt meeldib teiste ja enda geniaalseid väljendeid levitada. Minu viimased on kaland, veebivallutus, aegkuup ja latitude attitude, mis oli juba kahjuks võetud. Kaabakad)

Lisaks soovitan sulnist ja rõlget

No comments: