Thursday 22 November 2007

Minu peal on kass

No oli siis vaja hommikul kella kuueni pidutseda... Kuigi suur osa minu päevast möödus selle tõttu kole-kole meeleolus, on ümbritsevas siiski piisavalt palju ilusat, mida ka koleda tujuga märkab. (<-Ei ole just kõige õnnestunum lause).

Näiteks oli ilus see, et üks mees andis mulle oma pastaka. Tegemist oli IRL-i pastakaga. Kindlasti saaks sellest teha probleemi. Minul sügavam sisemine konflikt puudub, 'cause I like IRL.

Eile naeratasid mulle üks tüdruk, kellega me samasid aineid võtame, kuid pole kunagi rääkinud ning mammi säravpunase mantliga. Tänu sellele, et ta nii armas välja nägi (mammi), pakkusin talle istet. Ta naeratas mulle. Tegin ilmselgelt õige otsuse.

Rongis oli juba natuke parem olla, kuid ikkagi veider ja abitu. Minu ees istus üks daam, kes luges lehte, tema vastas istusid kaks poissi. Üks võis olla umbes seitse ja teine umbes kaheksateist (vennad?). Suurem poiss näris nätsu ning iga kord, kui ta nätsumulli plaksuga katki tegi, tõstis daam ehmunult ja ärritunult pead. Iga jumala kord. Ja mina ja väiksem poiss kihistasime naerda :).

Väike laps (tirts, umbes kaks?) kõnnib ema ja vanaema vahel. Mõlemad hoiavad tema käest kinni. Trt Kaubamaja ees teatab laps: "Vaadake, mida ma tegin!" ning hüppab seejärel üles-alla ja teeb ha ha ha :).

Nägin eile kõige imelisemat kassi üldse. Tegemist oli valge kassiga kellel oli must saba ning kaks musta mummu vasakul küljel. Tegin pildi ka :)

No comments: