Monday 19 November 2007

Igale juudile oma Hitler

- kui kirjutada selline Google otsing, siis tuleb vastuseks 498 leidu. Sõnad on küll olemas, kuid mitte selles järjekorras. Nt -"Igale vastsündinule kodakondsus?".

Kuulasin eile Dylan Moran-i stand up-i, kus ta rääkis Saksamaast. Point- sakslane võib rääkida ükskõik mida, tema kuuleb aga ikka Hitler, Hitler, Hitler. Lisaks nimetas äärmiselt andekas, vaimukas ja nägus iirlane Saksamaad peldikuks, kuhu kellelgi pole põhjust minna. Nali naljaks, tegelikult on Saksamaa tore ja Hitlerist on mul lihtsalt kahju. Teda mõisteti valesti ning isegi tema koer ei kuulanud ta sõna.

Sattusin paar nädalat tagasi sakslastega kokku ja nad olid suhteliselt nördinud, et siiani ei suudeta kahte sõna -Saksamaa ja Hitler- lahutada. Olen süüdi. Sorry... Kui sa aga kuuled, inimest ütlemas: "Ma olen 27, see juhtus 60 aastat tagasi. Isegi minu vanemad polnud siis sündinud!", siis see tundub ilgelt loogiline. Poor bastards...

No comments: