Wednesday 7 November 2007

Minu lemmikud sellel nädalal

Teate küll seda lugu "Helisevast muusikas", kus kõik on kole ja vihma sajab ja äike müristab (?) ning siis lähevad lapsed Maria juurde ning hakkavad laulma ja tantsima. Something, something...

Olen ka endale mingid lemmikud kogunud. Järgnevad neli postitust on selle nädala lood. Ja ma olen neid tõesti väga palju suutnud kuulata. Et liiga läilaks ei läheks, kuulan neid kordamööda. Et asjale sügavust anda, peab märkima, et tihti ei olnud ma siis üksi ning seda lällutuste seeriat pidi kuulama veel 1-4 inimest. Aga nad teadsid, mis juhtub siis kui nad mind keelavad...

Lisaks meeldivad mulle ilusad poisid, nt Basil Singer on vahel väga kena :). Ilusaid poisse on üldse ilus vaadata. Arvatavasti on ilusad poisid sageli sama ebapraktilised kui kõik muu hiilgav. Kõik ei ole kuld jne. Aga harakas nagu ma olen...

Tüdrukutega on lugu veidi teistsugune. Pigem tekib vajadus märkmeid teha ja ennast parandada. Ahhaa, väga põnev, hmm, need värvid koos tekitavad sellise efekti... Tüdrukud teadupärast riietavad ennast teiste tüdrukute jaoks ja võtavad paljaks poiste jaoks. Sellep peab alati mõtlema ka alumistele kihtidele.

Veel meeldivad mulle mängukohv (nt 4 in 1- MAGNEESIUMIGA), šokolaadipuding, head pirnid, peegli ees tantsimine, kingadega toas olemine, riietega magamine, ilusate väikeste asjade leidmine ja suurtes kogustes unenägusid. Vabandan, kuid ei muuda end.

Ta-ta-ta-ta ...(5X2)

No comments: